A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Friday, July 2, 2010

要求


昨天飯聚,老二先到。

父子閒聊,談到結交異性朋友問題...


「我唔反對您哋同鬼妹拍拖,甚至娶做老婆。不過,我得三個仔,我希望最起碼都俾一個同我生番個純種既中國啤啤吖。嗱,您阿哥就定咗娶鬼妹嘞,您得唔得唔娶鬼妹呢?」

「點解係我呀?」

「因為您最鍾意中國文化囉。」

「我都唔係好識中文。」

「但係您識中國功夫,跟我去過少林寺,上過萬里長城,仲學過講國語,又鬼咁鍾意參觀博物館,研究中國歷史...」

「咁阿哥以前都識過兩個中國女仔,不過最後都係揀而家呢個。您唔鍾意佢咩?」

「好鍾意,不過...」


“Hey Dad, sorry we are late!”

老大和老三到了。


6 comments:

Anonymous said...

Robin:

唉! 仔大仔世界。只要他們真心相愛就好了。再者,加拿大風俗規例,婚宴是由女方支付; 您有三位公子,這條賬加起來都不是小數,只要Sampo們都肯 "Jumpcha",叫声 "Daddy",乜都甜晒。

還有,混血兒女,特別聰明美麗。是個祝福。

EKO

心言 said...

哈哈, 同志仍需努力,
下回繼續曉以大義...!

Robin Leung 梁萬威 said...

多謝 EKO 和心言。

我都好明白呢啲道理。事實上,三個孩子都是土生土長,不論言語談吐、風俗習慣、甚至生活方式都已經加拿大化。一起成長的朋友、同學都是鬼仔鬼妹,將來結婚對像當然好大機會是鬼妹。我對鬼仔鬼妹沒有歧見,也不反對異國通婚,只不過嗡吓啫:)

毛毛蟲 said...

網主哥哥既心情毛毛蟲明白,我諗係我做父母都會咁想。

老朽 said...

梁兄,在外國生活,呢一代唔同異族通婚,下一代或者再下一代都會啦,我想通咗好耐啦。

晨曦 said...

"仔大仔世界。只要他們真心相愛就好了"...完全同意!