A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Tuesday, April 13, 2010

你想我教你做邊種生意人?

.小時候,我以為世界上只有三種人:男人、女人和不漂亮的女人。

幾十年之後,依然覺得世界上有三種人...

第一種:出錢、出力,事事親為,然後希望不要虧蝕太多的生意人。

第二種:有錢出錢,有力出力,合作搵錢的生意人。

第三種:不出錢也不出力,坐享其成的生意人。

然後,我問我的學生:您想我教你做邊種生意人?
.

6 comments:

晨曦 said...

Errrr...第三種!唔該。

毛毛蟲 said...

老師,我也要做你的學生,學學怎樣做個"不出錢也不出力,坐享其成的生意人":)

小倩 said...

乜嘢算做"不漂亮的女人"?

Robin Leung 梁萬威 said...

晨曦、毛毛蟲:雖然話係「不出錢也不出力,坐享其成」,但係唔代表唔使投資〔不一定是金錢〕,唔使努力。只不過係話,將事業建立起來之後可以倚靠系統同機制去為你賺錢,唔會手停口停。版權費、主權費...等等既永續性收入 (Residual Income) 就係其中既一種。有機會既話,大家不妨探討吓吖:)

Robin Leung 梁萬威 said...

小倩:小時候,在我眼中,身邊既媽媽、阿姨、婆婆、嫲嫲,仲有電影裡面既白燕、林鳳、于素秋...所有「忠」既女人先至算係「女人」。丫烏婆、淘三姑、甚至有一個時期做奸妃既鳳凰女同李香琴都俾我列入另類女人:「不漂亮的女人」。年少無知,想來好笑!

毛毛蟲 said...

多謝老師:)