A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Wednesday, March 31, 2010

幪面超人‧鄭秀文‧罪與罰

.
昨日收到署名「幪面超人一號」的網友在我 3 月 22 日《閒言》一文留言並送來鄭秀文《罪與罰》歌詞。

《罪與罰》的歌詞寫得很好,今天特別轉載到這裡,好讓更多網友分享。

多謝「幪面超人」。
.
送首歌俾大家聽吓先,歌詞幾有意思架。

歌名:罪與罰
主唱:鄭秀文.24 Herbs
作曲:陳奐仁
填詞:黃偉文
編曲:陳奐仁
監製:陳奐仁

歌詞內容:

鄭秀文: 誰懲罰過你?想想從頭到尾,誰迫你認罪,炮轟你?衪這麼愛你,但你覺得衪討厭你,因此給你那罪惡感,拖垮起重機 。衪只想教你,磨練更謙卑一個你,多反省你。對人對己,易犯禁忌。

24 Herbs:我無得救!我嘅路係咪走到盡頭?只靠毒品讓我有一剎自由。望住塊鏡,見到自己越嚟越瘦。喺呢個社會只感到越退越後,望天打卦,感覺可怕 。可唔可以將我軀體立刻火化?現實社會,我再無能力招架。我放棄自己,神會寬恕我嗎?人生為乜 ?生存好迷失。為金錢卑躬屈膝,為名利改變本質,再唔記得自己有乜原則!見一日過一日,直至我嘅末日。我繼續沉溺,漫無目的,負面嘅思想永遠在腦裡充斥,係抑郁定壓抑我唔識。 呢張紙可能會係我最後嘅筆跡。

鄭秀文:誰懲罰過你,怎麼垂頭喪氣?誰迫你認錯,擔起苦行石碑?誰原諒過你,可否牢牢銘記?從寬恕入面見真理。

24 Herbs::我哋係呢一出戲嘅主角,想演好呢個角色需要時刻保持醒覺。擘大眼打醒十二分精神,提防小人喺你背後用暗箭將你擊暈。戲如人生盡力做好本份,但可能故事結局太過逼真,而真相更殘忍係要被大眾公開評分。無奈你要成為人群中嘅最劣等,光與影呢秒鐘無法形成對等,黑與白嘅關係再次引起紛爭。 灰色地帶衍生一連串質問,你會失去所有似戰爭 。自由太多會令世人失去平衡,唯有全能嘅神能夠給你指引。我祈求上帝向你伸出援手,能夠帶你走出呢一個十字路口。

鄭秀文:其實你原諒了他,等於救己。個個犯罪,誰會沒罪?誰壞到要死,而你何事要下半旗?你要贖罪,陪你贖罪,何只你。

鄭秀文 + 24 Herbs:誰懲罰過你,怎麼垂頭喪氣?〔我唔想再咁落去)〕誰迫你認錯,擔起苦行石碑?〔想你教我點樣去面對〕誰原諒過你,可否牢牢銘記?〔我唔想再咁落去〕從寬恕入面見真理。〔想你教我點樣去面對〕誰懲罰過你?〔衪這麼愛你,但你覺得衪討厭你,我唔想再咁落去〕 怎麼垂頭喪氣?〔因此給你那罪惡感〕誰迫你自責,天天刁難自己?〔拖垮起重機,想你教我點樣去面對〕誰原諒過你?〔衪只想教你 磨練更謙卑一個你,我唔想再咁落去〕可否牢牢銘記?〔多反省你〕能寬恕實在有福氣。〔對人對己易犯禁忌,想你教我點樣去面對〕

http://www.youtube.com/watch?v=G-W-DHA2cP4

我係...幪面超人!
.

1 comment:

老朽 said...

通常口口聲聲忠心的未必忠心,處處表現聖潔的未必聖潔。一肚子不合時宜、諸多挑剔的,起碼不會包藏禍心,暗算傷人,壞不到那裡去。

這是千古不易的道理。