A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Thursday, May 27, 2010

早熟


蒙影音使團邀請,出席了「終身美麗」佈道會。

對姚煒女士認識不深,但是她的分享卻勾起我不少兒時回憶。

釘珠仔、穿膠花,甚至「非法」童工!

那個年頭人人都要打拼…

孩子們被生活煎熬得很早就成熟。
.
就像一隻小蜜蜂,孵出來就要嗡嗡嗡...
.
採蜜,勤力做工。

16 comments:

Anonymous said...

Robin:

這位小弟弟蜜蜂真係又亮仔,又活潑。係唔係你最近才拍攝到架?
我哋所有工蜜真係好勤力,不分比此,由早做到晚,但我哋從来都沒有發過任何怨言,好團結架。

祝大家都會先苦後甜,蒙 神 祝福。

花旗蜜

心言 said...

噫, 小蜜蜂弟弟的翅膀怎麼了?

毛毛蟲 said...

心言,冇事架!小蜜蜂翅膀振得快,快到我地肉眼睇唔見咋。冇法啦,佢肥嘛!花旗蜜講得好,蜜蜂好鬼勤力,一識飛就冇停過工作架!

Robin Leung 梁萬威 said...

花旗蜜:這照片是最近拍的,背景就是我屋前的花叢。我從小就喜歡蜜蜂,試過被它針過,痛得要命!還是喜歡它。為甚麼?正如您所說的,勤力、合群、團結、型像可愛,是益蟲嘛!

心言和毛毛蟲都好有觀察力噃:)

小黑 said...

想起馮寶寶...

Anonymous said...

Hello Little Darkie

Pls tell us your thoughts linking the Bees and Bo Bo. Thanks

花旗蜜

心言 said...

毛毛蟲:

'小蜜蜂翅膀振得快,快到我地肉眼睇唔見咋'
真係快到無影就好喇 :)
怕只怕佢俾蜘蛛網結住,
咁就要毛毛蟲同花旗蜜去救佢啦,
咦, 呀梁大哥會唔會近啲呢?!

小黑 said...

花旗蜜:

我翻查互聯網的資料:馮寶寶(1954年),出生於馬來西亞,祖籍廣東中山,是香港著名的影視演員。在1950年代至1960年代,她是當時著名的童星。

她出身於電影世家。其父親馮峰為電影導演,叔父是擅演歹角的馮敬文,而其母則是演員陳惠瑜。只有五歲馮寶寶就已開在電影中亮相,比較突出的是1961年的《夜光杯》,乃馮寶寶的成名作。其後馮寶寶與長姊馮素波及另外五人合組七公主,是七位成員中年紀最小的一位。當時她名氣已很高,僅1961年就已接拍了三十多部電影。

1992年她憑著《92黑玫瑰對黑玫瑰》贏得香港電影金像獎最佳女配角獎;翌年又憑著爾冬陞執導之《新不了情》獲得同一殊榮。

直到2010年3月,馮寶寶仍然繼續參演台灣電視劇《幸福小公園》。

您看!馮寶寶是否跟花旗蜜和其他小蜜蜂一樣勤奮呢?是我們學習的典範啊!

毛毛蟲 said...

心言唔使擔心,小蜜蜂弟弟OK架。如果佢有事,我一定會叫齊各位弟兄姐妹同埋班粉絲去救佢既!小弟弟知道呢度有咁多人關心佢同埋錫佢,佢一定會好感動!

小黑 said...

心言:係呀!係呀!小蜜蜂弟弟既翅膀生得太短,俾蜘蛛網既絲結住左!都無人知道呀!佢地仲以為我貪玩咋!鳴鳴...鳴鳴,世界上只有心言關心小黑架咋!

小黑 said...

毛毛蟲:唔係!唔係!重有毛毛蟲,同其他粉絲!

毛毛蟲 said...

吓,小黑!你同小蜜蜂弟弟俾蜘蛛網既絲結住左?等我嚟救你地!

心言 said...

吓, 呀小黑您幾時化蜂架?!
(重快過蜘蛛俠、超人嘅)

毛毛蟲您點呀, 去咗成個鐘,
花旗蜜呢? 救蜂救成點呀?

鎮定啲、鎮定啲,
我想起啦,
嗰位蜘蛛大俠係梁大哥嘅
守門大將軍嚟架,
快啲, 快啲去請梁大哥出面啦!

Anonymous said...

多謝大家關心,我哋唔驚蜘蛛,因為蜘蛛唔會飛, 我哋唔會自投落網。我哋最驚嘅係黄蜂 (hornets),牠們身体雖然比我們约大五倍,但牠們的殺傷力是千倍,有些纪录片, 不想介紹你們看,太殘忍了。

我們有天父照顧我們,晒乜驚绝種。

我哋鈡意聽小黑,毛毛蟲們,講開心話,開玩笑,又唔 "lau" (angry)。 我都會開玩笑架...

Good night/good morning

花旗蜜

毛毛蟲 said...

好啦,冇事啦!原來隻蜘蛛好鬼friendly架,係都要留我地傾計...心言、花旗蜜、小黑:毛毛蟲要交交豬啦,good night.

Anonymous said...

So relief to know you guys are safe! Love reading this Blog, it's fun :)