A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Sunday, May 23, 2010

不准餵雀


甲鳥:大佬,我冇戴眼鏡,麻煩你讀一讀啱啱釘上去個告示牌講乜?
.
乙鳥:哦,上面寫住唔准人喺呢度餵我哋食嘢喎。
.
甲鳥:吓,搵啖苦飯食啫,咁都唔俾,好冇陰功呀,哇...〔放聲大哭!〕
.
乙鳥:喂喂喂,喊乜鬼呀你?
.
甲鳥:我唔想咁快死呀...
.
乙鳥:睇你都係冇讀聖經既嘞!
.
甲鳥:吓?
.
乙鳥:「你們看那天上的飛鳥,也不種,也不收,也不積蓄在倉裡,你們的天父尚且養活牠」,唔係我講,係耶穌講架。天父容許發生既事情,總有佢嘅美意...
.
〔話猶未了,阿甲忽然破啼為笑!〕
.
甲鳥:哎哎,你睇!嗰度有隻毛毛蟲伸個頭嚟聽我哋傾計喎...
.
〔說時遲那時快,阿甲已經一嘢飛去啄毛毛蟲!〕
.
各位朋友、親愛既弟兄姐妹,究竟毛毛蟲會唔會為咗滿足阿甲既需要而犧牲自已呢?阿乙所講嗰段經文又係出自邊度既呢?
.
欲知後事如何,還待下回分解。
.
請請!

19 comments:

心言 said...

當毛毛蟲知道大禍臨頭,
即時大叫:
'且慢! 雀爺您線條畧粗,
我帶您去瘦身呀,
路人甲叔叔後园有健康雀粟
(organic 超甜粟米),
健康又有益, 偌大的花园
可供您大爺飛來又飛去,
大收運動瘦身之效, 免費架!'


至於阿乙所講嗰段經文:

你們看那天上的飛鳥,也不種,也不收,也不積蓄在倉裡,你們的天父尚且養活牠.

係出自新約聖經-馬太福音6:26 :)

Anonymous said...

毛毛蟲,are you OK 無比雀仔食?

花旗蜜

小倩 said...

毛毛蟲咁醒目,冇事既!網主哥哥都會惜住佢啦:)我再睇番段經文,真係好好,上帝連天上小鳥都照顧,何況係人?

小黑 said...

網主哥哥:點解通告的中英文版本唔係一模一樣既?如果遇到的中文人、中文雀仔,唔識睇英文咁怕唔怕呀?您知道啦!佢地又話英文係加拿大的官方語文咯!中文果張好似惡左的既!

毛毛蟲 said...

返嚟一開機就跳出隻雀仔啄我,好彩我身手靈活閃開咗!網主哥哥你又係既,咁俾面捧我做主角〔即係擺我上機〕,你都得嘞。不過,個故事又真係好有教育意味同埋啓發性,毛毛蟲都要多讀聖經了。

花旗蜜,小倩:多謝你哋關心呀:)

心言:我好鍾要你個古仔,講到我咁有智慧,搞到毛毛蟲面都紅晒!

Anonymous said...

毛毛蟲無比雀仔食就好了!

花旗蜜

小黑 said...

毛毛蟲:小黑都唔知等左幾耐,等到您返黎報平安,依家真係謝天謝地咯!毛毛蟲唔可以死架,您答應會變蝴蝶架,我地仲約好左網主哥哥一齊同您慶祝新既「生日」架。毛毛蟲唔好咁八卦,要好好照顧自己呀!

小黑擔心左毛毛蟲成晚,又無心機食飯,又無心機寫故仔添!依家寫!

毛毛蟲 said...

小黑:你對毛毛蟲咁好,好感動啊!謝謝你:)

小黑 said...

當毛毛蟲感覺阿甲來勢凶凶個陣風,佢就鼓動起自己的內功,將全身變成黑色,仲將自己的毛變成箭桿咁堅硬,嚴陣以待。

乙:喂喂喂!你唔食得佢架。

甲:點解呀!唔通你讀得聖經多,已經變左耶穌基督!

乙:亂口翕!佢唔係肥美既蝴蝶蟲黎架!佢有毒架!阿媽咪話:蝴蝶蟲係青黃色既,肥肥白白,圓圓地,仲有柔軟短毛既。你唔係話唔想咁早死既,如果你亂咁食野,就即刻死得啦!

甲:咁點算呀!(又再哇哇大喊!)

乙:咪去「心言廚房」囉!你最近無睇廣告咩!

甲:無留意!

乙:「去心言廚房、好食到唔識得講」!

小黑 said...

小黑的故事特別獻給花旗蜜!

其他朋友就唔洗叫都會睇架啦!

小黑 said...

花旗蜜:

小黑廣東話教室

捱夜 = stay up late
對唔住= sorry
唔駛= no need

另外,stay up late 可以寫「熬夜」囉!是正式書面中文黎架!

小黑敬上

心言 said...

呀小黑妹:

請問「心言廚房」開係邊處呀?
放心我唔會告佢侵佔版權;)(嘻, 講吓笑唧)
「去心言廚房、好食到唔識得講」!
難得名字相同, 与有榮焉!
想同三五知己品嘗佳肴美酒,
誠一樂也!

謝謝 :)

小黑 said...

心言:哎呀!小黑睇您同我既網友Teresa話開「心言廚房」嘛,唔係一早開左咩?我只係幫您手做下宣傳啫!如果未開就快D開啦!網主哥哥一定幫襯既!佢日日都食飯既!

Anonymous said...

見到你地敢熱鬧好高兴。多謝小黑教我寫中文,thank you! 話我知「心言廚房」係邊,我都要去邦親!

花旗蜜

毛毛蟲既粉絲 said...

多謝心言、小倩、花旗蜜同埋小黑姐姐對毛毛蟲既愛護同支持!更加多謝網主呢個平台俾我地相聚。

Robin Leung 梁萬威 said...

沒想到毛毛蟲有這麼好的人〔蟲〕緣,也真沒想到心言和小黑的故事寫得這麼精彩絕倫!以後請您們多投稿,讓《梁風有信》增光啦。花旗蜜,多謝您。您的諄諄教誨就好像一位老大哥〔工蜂應該是雄的吧?〕一樣,以後請繼續提點。心言的答案是對的,阿乙所說的一段經文的確出自馬太福音 6 章 26 節,希望大家都多讀聖經,在聖經內尋找到人生哲理。更希望未信主的讓主耶穌進入您的生命當中。願天上的阿爸父賜福給大家!

心言 said...

小黑: 係呢, 可唔可以問点解
'小黑的故事特別獻給花旗蜜!'?

小黑 said...

心言:無特別既理由,一來、花旗蜜係新朋友嘛!而且,蜜蜂和蝴蝶是世交,我只不過將媽媽教我既野,即係毛毛蟲既特徵,借個故事講俾花旗蜜知,好等佢地見到面,可以認識下囉!

心言 said...

好, 有意思!
小黑真好!!!