A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Friday, May 14, 2010

嗡嗡嗡嗡嗡


門前的花開得燦爛。

今早出門時決定替她拍張照片留念...

哎唷,怎麼花裡面露出一個大屁股!

呵呵呵,原來是的久違了的老朋友。

可以停下來聊聊嗎?

他回頭只對我說了一句話:
.
「嗡嗡嗡嗡嗡!」

就鑽進另外一朵花採蜜去了。

12 comments:

小黑 said...

噫!老前輩!應該是我請問您:「可以停下來聊聊天嗎?」喂!閣下「日日做到無停手」,敬請保重身體為要啊!

家事報告:我地最近起左間新屋,又識左一大堆新朋友,好似老朽叔叔、毛毛蟲 ...咁,佢地好可愛架!又有學識,又有見識,總之,樣樣都識啦!

另外,您認錯我啦,我唔係上次個隻小蜜蜂呀!我係佢今年剛剛出世既弟弟呀!

哥哥去左返學啦!無得玩囉!

不過,今次我有問過媽媽,至黎您處玩架!唔會好似哥哥咁,俾媽媽「籐條炆豬肉」既啦!

小蜜蜂弟弟敬上

Robin Leung 梁萬威 said...

哈哈哈!小黑好利害啊,去年發生的事都能夠如數家珍,佩服、佩服。

係囉,舊年既小蜜蜂都應該子孫滿堂咯。小蜜蜂弟弟:您穿了哥哥的衣服,叔叔真的認錯人了,Sorry 呀。

差點忘記告訴您,我會把浴室右面的小窗打開,您忙完就入去飲啖水休息一會啦。

Have fun:)

心言 said...

回看 21-4-2009 的照片,
哇, 小蜜蜂弟弟,
你肥過阿哥好多喎,
件衫俾你掙爆咁滯...
梗係超乖, 勤加採蜜.

雖然你識左好多新朋友,
往來無白丁,
不過, 當老人家停落黎同你傾計,
你唔得「嗡嗡嗡嗡嗡!」咁飛佐去,
一樣無禮貌,
蜜蜂媽媽知道都會籐條炆豬肉架!
一係送D你採既超純蜜糖作掩口費,
如果唔係, 嘻嘻嘻...

Robin Leung 梁萬威 said...

心言,唔好凶小蜜蜂弟弟咁陰功啦...

心言 said...

呢排興凶人, 凶羊
梗要凶蜂啦,
佢咁勤力, 有時間又有新屋,
趁佢未比D有智慧, 有識之士同化,
我要凶到佢唔好離場,
然後楂乾楂淨... 哈哈哈!!!

以上一切都係笑話黎既,
如果我係蜂場場主,
有如此乖巧勤力 (出錢, 出力, 出時間有愛心)
既蜂群, 各自付出一己所能所長.
我一定會盡心, 盡意, 盡愛, 盡一切去建立這個大蜂場,
讓大家有家的感覺.
這家的主人不是您、我、他,
是祂, 天父上帝!
我們都是蒙福的罪人!

不哭死神 said...

凶蜂就咪用 home phone, phone home 總好過豐胸。 不在乎「凶前偉大」,只在乎「無人性賴」"D

小倩 said...

心言字字珠璣,好嘢!

小倩 said...

阿不哭死神你講乜呀?唔好意思,真係唔明。

心言 said...

小倩: 不哭死神祇是將 '凶蜂' 發揚光大,
而且夠 '凶' 唔緊要, 唔好姓 '賴',
好無品囉 ;)

不哭死神 said...

現代人重視豐胸,認為升Cup就等於增值,更有自信。反而越來越少人着重家庭的關係,phone home 嘅重要性反而不受重視。

環顧世界各處,破碎家庭越來越多,夫婦間的不和,親人之間的爭鬥,一切一切有意無意影響到家庭成員和下一代的成長。

許多人在家得不到快樂,甚至不受重視,因而將寄託放在自己工作地方,宗教團體聚會當中,希望能夠得到愛去填補內心失落的一份空虛。結果,有人得到,也有人得不到。得到的,有正面去將一份溫暖和更多人分享也其他人得到。也有人樂在其中,直到生命告終。得不到的可能是希望越大,失望越大,鬱鬱不歡... 其實,人始終需要被愛被接納。但願每一個人能真誠去面對自己內心,甚至承認恐懼,家庭破碎機會會減少,因為... 真正愛您的人,會接納您的一切,不必豐胸,只要phone home。

人,能否坦誠去面對自己的內心? 抑或人前人後根本是兩個完全不同的自己呢?

不哭死神 said...

心言,果然有幽默感,即刻明 "D
重幫我解畫添,面對人性,有時不妨一笑置之開心啲!

老朽 said...

"人,能否坦誠去面對自己的內心? 抑或人前人後根本是兩個完全不同的自己呢?"

這樣的人比比皆是,要我舉個例子嗎?