A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Saturday, December 10, 2011

頌恩


兒子的兒子出世了

父親和父親的父親好開心

各位,我做爺爺啦

頌恩!

18 comments:

Anonymous said...

CONGRATULATIONS!

May God's blessings be with each and every member of this 4 generation of togetherness in love, joy and peace.

When is great grand-ma coming?

EK

Anonymous said...

CONGRATULATIONS!!! :) must be an early Christmas gift from GOD!!
tim

心言 said...

巴閉! 真巴閉! 恭喜, 衷心恭喜!!! 願神賜福, 感恩!頌恩!

Leesa said...

是长子长孙吧?全家都升级呀!可喜可贺!

愿神的洪恩与您一家老小长伴永久!

然后......喜蛋呢?:)

Anonymous said...

大佬威,

恭喜!恭喜!

有嗰仔係哈佛畢業之後,又做埋爺爺。真係雙喜臨門嗽。嘻嘻!

小倩A

Victor and Victoria said...

恭喜!恭喜!

Mo Mo said...

網主哥哥:

嘩,做爺爺噃,梗係威勢啦:)

恭喜恭喜!

毛毛蟲暨成屯人敬賀

Bendick Leung 梁萬斯 said...

我也榮升為叔公了!姪孫兒的中文名字是您改的嗎?

老朽 said...

恭喜梁兄四代同堂,主內蒙恩。

Robin Leung 梁萬威 said...

多謝各位的留言及函電關愛!

孫兒頌恩及媳婦母子平安,非常感恩。

Robin Leung 梁萬威 said...

斯:

對呀,您長了一輩,是名正言順的二叔公啦!

俊斌早些時叫我替嬰兒取個中文名,〝頌恩〞兩個字就在我的腦海中跳了出來。

相信也代表了我的心境吧。

小倩 said...

吓,乜幾時走出個"小倩A"嘅?

不過老老實實,呢位姐妹又真係幾知我心意噃!唔講我都以為係我手多加左個A字落個簽名度tim。

依家言歸正傳,我係想恭喜阿爺爺添丁!兒孫滿堂,主恩常偕!

唔知幾時有啤啤相睇呢?

小倩(正版)

老老實實 said...

吓,乜 "小倩A" 唔係小倩咩?!

不過老老實實,呢位姐妹又真係唔止知您心意,
言談語氣重好似...
有幾次 "小倩A" 日頭講既野,
晚頭就係 '梁風有信' 出現...
正所謂: 咁似我, 除非兩個我!
似得咁緊要, 係咪應該約出來坐底,
飲杯茶, 食個包, 傾下計 : )

小倩 said...

老老實實:

你係話小倩A知我心意,定係我知小倩A心意先?老老實實,我都俾你地搞到糊晒塗!

你話想約小倩A同我相睇,咁刺激?

諗吓先:)

小倩

老老實實 said...

小倩, 您呢段回應都好有
小倩A 神韻, 連老老實實都唔知
您哋邊個知邊個心意添!
如此心意相通...
唔係相睇, 係相識 : )
小倩及小倩A 今個星期六17th, 11a.m.
約埋大老威, 老老實實,
麗都茶餐室坐底飲杯茶,
食個包, 傾吓計, 如何?

Anonymous said...

好囉,好囉,卒之正版小倩出場,唔使有人時時話我到午夜十二點就性格分裂。

小倩A

吳魯實 said...

小倩A喺度講乜呀?小倩早早就出咗場,小倩A係後來先現身個喎,唔係都唔叫A貨啦!老老實實提出既建議,點解唔見有人和議嘅?

老老實實 said...

係囉, 係囉, 咁熱鬧,
先出場、後現身都好,
就算一人分飾兩角又如何...
祗想一起開心聚一聚!