A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Tuesday, June 1, 2010

走過一條用生命建成的隧道 〔回應篇之"鬼影幢幢"〕


530 日網誌《走過一條用生命建成的隧道》登出後的第二天,收到網友「主知名」的回應,內容詭異奇情。狐鬼之說,真耶?幻耶?看官們不妨細讀:

今晨拜讀卜主大作《走過一條用生命建成的隧道》,文題下那張照片,人影黑壓壓,拍得帶點異樣感覺。前面二人左男右女,女的左手持傘,兩人正向隧道出口走去,背後也跟著二人。後排二人除了右邊那位明顯是女性,左邊的卻無從分辨。一看細看再看,赫然發現前排二人,臉孔竟是含笑朝我直望!而且左邊那位弟兄,外夾克沒扣拉鍊半躺開,看得非常清楚。這一驚,幾乎冷汗浹背,未曾真看已失魂!當即提足直闖廚房,連灌兩杯冰凍白開水。過了四分鐘,我認為驚魂粗定了該回魂了,才趕回來又看。

唉大佬呀,千萬不要跟我開玩笑!我愛狐狸精是隨便講講的,豈敢得罪你倆?還是咀下留情,看著隧道出口那邊,快快跑去吧。饒在下不識大體,改天一定向嫂夫人負荊請罪。唉唉魂仍未回來,於是隨手關腦。禱告中求主靈氣吹我,讓我清心蒙福;內心無鬼而自覺見鬼,只是虛驚一場。怎知桌上的腦不開尤可,一開竟不由自主,開到「梁風有信」。相片中那位弟兄跟持傘那位明豔照人的姊妹,依舊含笑向我跑過來,這回真的嚇得我冷汗直流!

老婆救命!頭頂半邊天表情詫異,立即趕過來問:甚麼回事?你看‧‧‧‧,看那張照片。前排那一男一女,本來朝陽光普照隧道口那邊走去的,現在不是反方向跟我們含笑麼?大人看了兩三遍,斬釘截鐵的應道:那有這回事?你再認真看看。大老細認真再看,然後厲聲叱斥道:你終日埋首《聊齋誌異》,不好好靈修祈禱,給狐狸精迷住了。這隻狐狸精,非由我先禱告然後趕是不成的!於是右手舉掌,朝我左臉不問情由,用盡全力‧‧‧‧!主呀感謝你!那半分鐘內,我其實早已昏過去。她怎樣祈禱,怎樣用盡全力‧‧‧‧?完全不知道。

你再看那張照片,現在好一點吧?董事長親自替我開腦問道。奇,照中人不再向我含笑了。這回真的驚魂甫定,登時聽到大老板命令道:你禱告不夠虔誠,又大吃大喝不禁食,必須痛改前非。我提醒你,保羅在《帖撒羅尼迦前書》5 : 19 說,「不要消滅聖靈的感動」。因為你沒有不住的禱告,沒有凡事謝恩,所以活見鬼。 那套線裝同治珍版《聊齋誌異》,我決定毀屍滅蹟,不得有違!唉大人呀大人‧‧‧‧!


7 comments:

Anonymous said...

「主知名」

您的 comment 太深奥,完全唔明白,但有兴趣知您想講乜東東。

無知婆

老朽 said...

"我愛狐狸精是隨便講講的...饒在下不識大體,改天一定向嫂夫人負荊請罪。"

梗係作者食過人家狐狸精既豆腐,家陣驚見狐狸精兩夫婦找佢悔氣呢啦!將《聊齋誌異》毀屍滅蹟似乎於事無補,唗咗啲噃。〔一笑〕

Anonymous said...

"食豆腐"="吃豆腐"="性骚扰"。 典故:旧时豆腐店多为夫妻店,丈夫半夜起来磨豆腐,白天由妻子卖豆腐,豆腐店老板娘为招徕顾客未免有卖弄风情之举,引得周围男人以“吃豆腐”为名到豆腐店与老板娘调情。于是,吃醋的老婆们不满意了,以“你今天又去吃豆腐了?”来训斥丈夫。以后,“吃豆腐”便成了男人轻薄女人的代名词。

朱士公

小黑 said...

前輩們:我初初都睇唔明架,噢!原來係咁解!好好笑呀!

主知名 said...

無知婆:妳好。讀到來郵,真係好感激。如果妳讀左我的comment覺得太深奧,也許係我文字表達水皮,未夠班,今後要努力學習,及早「升呢」up
grade level。簡單D講,我只係想講「撞鬼」的真實經驗。「撞鬼」同「見鬼」唔同,前一種即係「撞邪」,可能係幻覺造成;後一種直情係鬼上身,聖經四福音記載唔少耶穌趕鬼的事實,最犀利巴閉一次係,連趕一個女人身上的七隻猛鬼!睇見的人唔驚就假!至於我想講乜東東,主要係1/,最初睇到<走過一條用生命建成的隧道>個張圖照時,就是我在「回應」文中所講的情況,係一種「撞鬼」/「撞邪」的真實體驗,後來先至睇唔到。2/,<馬太福音>17章14-21節提到,有人請耶穌的門徒去趕鬼,點知班門徒趕極隻鬼都晤走,就問師傅點解師傅得我地唔得?耶穌就回答班門徒話,你地信心唔夠,又冇禁食。這一類猛鬼惡鬼,要禁食先至趕得佢走。即係話,有大件事要尋求神的旨意,或者聖靈的引導黎決定,就要禁食祈禱啦,這是新約時代對禁食祈禱留比我地的寶貴教訓。3/,我聽過有一位牧師(現已紮職)教一班兄姊,早午晚三餐是但揀一餐唔食,就算禁食囉!有冇搞錯?聖經邊處係咁教我地禁食架?一係唔禁,禁親就要一日廿四小時計,好似耶穌禁食四十晝夜咁。有的人晚晚要宵夜mid
night snack,一日四餐。如果照個位紮左職的大牧師咁講,我因長期唔習慣宵夜訓覺,咁樣搵著數算唔算日日禁食?終年累月禁食?真係想請教個位紮職大牧師。所以呢我有感而發,文中特別提到,我太太責備我成日(除左夜晚訓覺)大吃大喝,三幾日之間,成個人重左幾十磅,在重要關頭如今次「撞鬼」,幾乎搞到鬼上身,就係因為唔禁食祈禱,又唔專心靈修讀經。就替我祈禱,求主赦免,今後痛改前非。我而家內心好平安,錯而能改,神的恩典就臨到我身上囉。估唔到今次「撞鬼」,居然係上左寶貴的一課。我想講的就係這三點啦,盼望妳讀完後,知道我講乜東東才好。還望今後多多聯絡,彼此多多勉勵。祝主內平安,主知名覆。

主知名 said...

老杇、朱士公兩位:個局俾你兩條友仔穿左煲,依家成篇野冇晒神秘感,味同嚼蠟,正一係雞肋格:讀之無味,棄之可惜。擺明係夾埋一齊上遮,捨正道而弗由----唔敢單打獨鬥,欺人太甚喎。大家都係出黎行(商場)走(捷徑),兩分薄面都唔俾,咁都得!?好在我從來只驚唔怕,叫做冇有怕,因住黎!(再笑!)至於老杇假惺惺,話個套線裝同治版<聊齋誌異>毀屍滅蹟,徙左D播。咁又唔洗憂,呢套書係我呀爺既呀爺既老豆留低,傳左成十代,點會咁容易俾大人毀屍滅蹟呀!我係有高橋力挽狂瀾既。總之,對得起死鬼蒲松齡就算啦。你唔好咁幸災樂禍,唔係嚇你,再講一句:徙聲壞氣,因住黎!拜拜。

Anonymous said...

主知名, 老朽:

你們好, 好高深, 深奥莫测... 句句妙言, 只有博学多能,廣讀經書的才子学士們才能創此佳箸(作???) 妙論。

小黑你叻仔 (叻女???),睇明白了,懂得笑,我這無知婆花了半小时,還是不很明白。

希望将來有机会当面請教。

無知婆