A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Friday, January 10, 2014

我愛上咗一個人,點算好?


侄兒在〝臉書〞上發言:

「我愛上一個人,點算好?」

此話一出,回應蜂擁而至

其中一個是我家老三

「我諗您老爹一定會搵您傾計搵咗未呀?」

我問老二:

「幾時先輪到您問咁嘅問題呢?」

老二但笑不語。

老三、老二、我和侄兒一家都是〝臉書〞上的朋友

5 comments:

Anonymous said...

I am hesitant to use FaceBook for privacy concerns. But it is a good media for numerous people to make comments.

Happy Facebooking.

Mo Mo said...

網主哥哥:

張相係您個侄仔?幾OK喎。佢明知啲大人會睇佢臉書都肯講出自己感受,咁幾好吖,面對面可能反而唔知點開口!

毛毛蟲

晨曦 said...

「我愛上咗一個人,點算好?」

初看這個標題,還以為大哥講的是自己!誤會了:)

晨曦

梁紅玉 said...

識得問人點算,呢個後生仔醒目吖:)

Robin Leung 梁萬威 said...

多謝各位留言。

對臉書,因為負面消息的影響,我這幾年都好少積極參與。不過既然孩子們用,我就繼續用,保持差距嘛:)