A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Sunday, August 25, 2013

富哥


在 Richmond Olympic Oval 打完乒乓波正準備離開時踫上波友富哥。

富哥劈頭就問:「您有喺度沖埋涼先走嗎?」

「我返到屋企先沖。」

「沖埋涼先返去嘛,慳錢喎。」

看見我一臉不解的神色,富哥繼續說下去:「我鍾意大熱水淋浴當水壓按摩。唔講您唔知,每日喺度沖涼,淨係水電媒氣我每個月就慳成二百幾,仲有番梘、洗頭水呢...」

富哥愈講愈興奮:「我做夜更清潔,朝早六點放工,一放工就嚟呢度打乒乓,打到中午十二點幾。沖完涼,返屋企整啲嘢食,三點接個孫放學,五點接老婆放工,然後上床瞓覺,九點幾起身,食完嘢就返工。」

富哥一口氣把自己的廿四小時生活作息時間表告訴了我。

我由衷的讚美他說:「咁您每日都過得好充實噃。」

富哥一臉燦爛的幸福...

「係呀,我每日都過得好開心架。」

看!開心就是這麼簡單。

資料:Richmond Olympic Oval 是列治文市政府主辦的室內運動場,每天開放時間 9am11pm,長者會費每年約加幣$500  
http://richmondoval.ca/venue/facility/overview.htm 

2 comments:

Anonymous said...

富哥果然了得,能省就省,自然富足;生活充實,更見富足!

富哥真沒有改錯名:)


木偶

Robin Leung 梁萬威 said...

多謝木偶留言:)