A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Tuesday, August 13, 2013

林慧思的思維


香港小學教師林慧思在街頭用粗口辱罵警員之後,在 facebook 顯示自己收到以下網民恐嚇:

「你唔辭職呀?我實搞 X 你!」(當中夾雜大量粗言穢語)

林慧思的回應是:「多謝你的慰問」,但馬上又在 facebook 貼上「已報警」。

以上報導如果屬實,林小姐的思維可能出現嚴重問題!

既然多謝了人家慰問,為甚麽轉頭又報警說受到恐嚇呢?

5 comments:

Anonymous said...

林某人不应為人师表

Anonymous said...

依俺看那是缓兵之计+黑色幽默。茜茜:)

Anonymous said...

呢啲叫做又要攞威,又要戴鋼盔,其實好騰雞!

我覺得無論林小姐幾咁"仗義執言"都無需用粗口去表達。既然識得向學生、向家長道歉,點解唔可以向當時執勤,俾佢辱罵嘅警員道歉?我意思係為佢自己當時失控嘅態度道歉。勇於認錯只會為自己加分,無損林小姐"英雄"形象,why not?

Annie Lau said...

香港攪事之徒喜歡叫喊的一句:下台!今次用於林小姐身上最為合適不過了!

Anonymous said...

依家市面上已經有人用林慧思把聲高叫「我X你老母…你拉我喇…我X你老母…你拉我喇…」做手機鈴聲,仲係學生哥用既多,點可以話事件冇壞影响?