A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Saturday, May 14, 2011

阿薯有嘢講


〝嗨,大家好,我係 Potato,阿薯。

平時我係唔多講嘢嘅...

不過,實在太多人對我哋有誤會,以為我哋係令到大家〝肥〞既罪魁禍首,因此而疏遠我哋,使到我哋好多薯仔都患上抑鬱症。

所以班兄弟搵我做代表,借阿梁大哥呢個地方向您哋澄清一下。

嗱,點講呢...

我哋雖然其貌不揚,實在係好有內涵同修養既噃。

我哋層皮有豐富既維他命 C,能夠增強免疫力,可以抗衰老。體內既維他命 B6 又可以促進其他營養素既新陳代謝,幫助製造大腦血清素,控制情緒。

我哋既鉀仲巴閉!

佢有助保持血壓水平,直情係高血壓患者既好朋友。

講到瘦身,我哋纖維豐富,容易飽肚,我咁既 size 至多得 120 個卡路里既熱量,半碗白飯都唔夠,肥乜啫?

難得既係我哋平得嚟高貴,幫到您慳家吖嘛!係冇?〞

註:薯仔由南美洲傳入歐洲時,最初只供皇室欣賞,非常矜貴,後來才輾轉流落民間。

6 comments:

心言 said...

阿薯,
聽人講您嘅勁敵係蕃薯哥!
潮食: 蕃薯條, 蕃薯炆雞,
咖哩蕃薯牛白腩,
香煎蕃薯蓉肉餅
蕃薯粥, 蕃薯糖水,
煨蕃薯...

噫, 真有取代之勢!
論到營養價值、保健瘦身嘛, 不相伯仲!
論到慳家嘛, 阿薯的的確確平得嚟高貴,
值得引以為傲!
所以阿薯千祈唔好唔開心, 唔好鬱住鬱住,
您絕對有您的市場,
飲食、食療平台少不了您!
我地都好鍾愛您架,
我特別喜歡焗薯仔(梗係連皮啦, 咁有益!)
加多多牛油、加葱、加 sour cream!
唔...好味道!

Mo Mo said...

心言姐姐講得好。阿薯千祈唔好唔開心,人家唔明白你係人家既損失。我好鍾意你,而得馬上咬你一啖!

毛毛蟲

Anonymous said...

梁兄,紐約又出現了一個「王老師」!

一位退休人士Robert Fitzpatrick花了畢生積蓄十四萬美元在紐約地鐵和巴士站發佈廣告,預言5月21日將會是世界末日。

有人投訴捷運署不應該接這類廣告,但捷運署認為廣告沒有問題,每個人都有權花錢去做自己認為合適的事。

總之〝有錢收,乜都得〞!

小黑 said...

阿薯:

您好!我叫開您做薯頭既,記得嘛?

個陣您仲係細細粒既新薯仔,唔知點解混左入的大薯、老薯果度,被賣到超市去。我個陣係「薯頭薯腦」的寄宿學生,住係學校,一日買左「有您」個一袋薯仔返宿舍,諗住食一個禮拜「焗薯、水煮薯 … 」架,點知見到您咁得意,又唔捨得食左您,咁咪捱餓一餐囉。

後來,您知道左,同我講叫我種您入泥土,反正您都長出好多嫩芽仔喎,您仲話我可以食您的子子孫孫,長食長有添。我咪偷偷地種左您係後山,您仲鬼咁壯添,葉片密密麻麻咁。

講到依家,您仲記唔記得我呀?

小黑

Robin Leung 梁萬威 said...

大家的好意我已經轉達了阿薯。阿薯好開心、好多謝各位!阿薯要我轉告心言不要用太多牛油同 Sour Cream...肥喎!至於小黑,阿薯話慢慢才同你計數〔???〕

心言 said...

多謝阿薯關心,
一次、半次, 唔係時時食,
做運動囉, OK架!