A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Saturday, September 15, 2012

小心健康


香港武打明星劉家輝自去年 8 月中風之後,半身不遂,經歷了一年多的艱苦治療,近月來活動能力剛剛有所改善,就傳來家庭爭產,妻離子散的消息。

中風前不久,劉家輝才接受過傳媒專訪…

〝劉家輝今年五十六歲,在傳統管教方法成長下,他也有古老傳統的一面,希望子女讀大學,「咩都假,最緊要讀多啲書」;卻又有新潮開放的一面,「遊戲機一出就買,仲 set up 晒啲 games 喺裏面」。他寧願提供娛樂給子女,總好過他們在外自尋快樂,分分鐘闖禍,「留喺屋企玩,好過出面玩,啲朋友仔又可以嚟我哋屋企一齊玩,我就可以知埋佢識啲咩朋友喇。雖然我成日買嘢畀佢哋,但我會講,佢哋之所以想要乜就有乜,只係因為有我呢個老竇,如果冇我呢個老竇,就乜都冇!所以佢哋都想我成日喺佢哋身邊,知我錫佢哋嘛!」〞

當時躊躇滿志,又怎料到變生肘腋?

姑勿論家變傳言眞假,劉家輝中風後精神委糜,處境淒涼是鐵一般的事實。

所以,奉勸諸君:

小心健康!

註:劉家輝育有三女一子,第一任妻子為他誕下兩名女兒,現在都已嫁作他人妻;現任妻子則為他誕下一子一女,兒子在新加坡讀書,幼女在港讀中四。

1 comment:

Anonymous said...

正如劉師父話齋「佢哋之所以想要乜就有乜,係因為有我呢個老竇...所以佢哋都想我成日喺佢哋身邊。」依家個老竇中咗風冇得畀,咪唔喺佢身邊囉!