A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Wednesday, January 6, 2010

係咁架啦!


時間:某年、某月、某日、某時
場景:某咖啡店內
人物:某甲、某乙
.
.〔鏡頭由甲手持的咖啡杯慢慢拉開...見甲正面、乙背面半身〕
.
甲:我哋牧師好鍾意香港嗰間「名人堂」教會,係人返去都叫佢去嗰度參加崇拜既。

乙〔疑惑狀〕:「名人堂」唔係你哋嗰個宗派個喎!仲有佢細佬呢?佢細佬喺香港都有兩間教堂,最近仲升呢做埋會督,咁都唔叫人去捧場?

甲:我諗係因為「名人堂」既名氣夠大,佢想同人掛勾啩?「名人堂」有幾千會眾,裡面仲有好多明星猛人!聽講話連天后都係佢哋教友,最近做完一場騷就巳經捐咗一百萬出嚟。

乙:咁人哋都經過咗好長時間既努力,喺尊主為大既前題下,上下一心,唔攪政治鬥爭,唔攪花臣,好專注咁去耕耘,先至有今日既成績啫。

甲:啱啱牧師先至喺崇拜時同我哋講,話人哋駛成百幾萬港紙,包起成個遊樂場去攪佈道會。叫我哋都要信佢同堂會,由得佢哋駛錢喎。

乙:你哋教會出咗名夠豪,係咁架啦,好出奇咩?

甲〔衝口而出〕:問題係我哋只得三百幾會眾,全職同工巳經有六個人,收到奉獻仲要層層上繳,人哋幾千會眾,受薪同工唔夠十個!人哋有自置物業,我哋仲要交租…

乙:咁即係點呀?

甲〔無奈狀〕:咁囉。


〔鏡頭慢慢淡出〕


3 comments:

李想 said...

梁Sir,你話"世俗人為了得到別人的「敬重」,每每嘗試捉住每一個在眾人面前表揚自己的機會,"講得好啱.神職人員咪又係世俗人!追逐名利在所不免."係咁架啦".不過叫啲會眾由得佢駛錢就離譜啲!!!

鄭嘉華 said...

唉!

晨曦 said...

牧師不是應該專心做好他的工作,就是講道和照顧教友的心靈需要嗎?怎麽連行政和管理的事都理上了?