A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Friday, July 3, 2009

沙塵


父親節...
.
亞叔召集了洪興社一班古惑仔到他的禮拜堂聽講道。

「各位兄弟,想當年細個時,我顧住踢波,荒廢學業。後來仲入埋黑社會,激到老豆攤攤腰!後來我悔改噃,仲寫咗封信俾老豆…嗱,俾嗰封信你哋睇吖!」
.
亞叔走下來,每人派一份影印本的《給爸爸的信》。

「唔係呀嘛?!幾十年前寫幾個字俾自己老豆都會留定底?」
蕉皮對手上這份影印本有點懷疑,輕聲向身旁的包皮說。

「結果今日,我老豆三個仔女都學有所成。我老豆好偉大呀!」

台下一片掌聲。

「好嘞,大家都知細細粒嗰次撞親個頭,失咗憶。浩南騰晒雞,全靠我幫佢祈禱醫治,而家好番好多啦!所以今年父親節,佢送咗張卡俾我…」
.
亞叔於是把細細粒送給他的父親節卡朗誦出來。

「駛唔駛呀?咁娘炳。」山雞喃喃自語。

「輪到講我細仔啦!」亞叔愈講愈興奮。

「大家梗係話我成日吹水,講自己個仔幾乖幾叻,但係我又真係教得佢幾乖幾叻噃…」
.
亞叔邊講邊放出小兒子拿著習作簿影的相片給大家欣賞。

「呢度唔係禮拜堂咩,點解唔係講耶穌既?」浩南問細細粒。

「唔、唔、唔知、知道點、點解呢?」細細粒一急,老毛病又跑出來。

亞叔看見時間不早,是時候結束「講道」了…

「最後!等我讀埋我個女淑芬張卡俾你哋聽。」

淑芬寫的是英文。亞叔逐句讀,逐句翻譯給台下聽眾..

「結尾淑芬話 wish me more humble,祝我謙卑啲喎。」

亞叔擠滿了笑容問大家:「乜我好沙塵既咩?」

「係呀!你好沙塵呀!」
台下轟然回應。


《本故事純屬虛構,如有雷同實屬巧合》

No comments: