A cheerful heart is good medicine, but a crushed spirit dries up the bones.
喜樂的心乃是良藥;憂傷的靈使骨枯乾。
(箴言17:22)

夕陽無限好,日日有黃昏

夕陽無限好,日日有黃昏
「向晚意不適, 驅車登古原;夕陽無限好,只是近黃昏。」李商隱的這首詩千百年來不知引起多少人的共鳴,卻又不知撩起多少人的自憐自嘆。詩的意境好,只是太消極了。其實天天有夕陽,日日有黃昏!不是嗎?

Sunday, March 13, 2011

夏迎春


今日加拿大開始夏令時間,時鐘要撥快一個小時。

真難想像春天還未到,就已經是夏天的開始!

對夏令時間的遵行,美加持之恆久。

個人卻認為一年轉換兩次時間相當費時失事。

既云夏令時間可以節約陽光,何不永久施行?

嗨,給您一個謎語:

〝夏令時間到了,春天還沒有開始。〞

猜一個古人的名字。

〔貼士:齊宣王身邊的一個女人〕


12 comments:

毛毛蟲 said...

網主哥哥:

我知!我知!!!!!

估中有冇獎架?

毛毛蟲

心言 said...

夏迎春,
春秋時代,
齊國美女,
齊宣王嬪妃!

藍小蝶 said...

梁大哥:

答案是"鍾無艷"!

時間快了一個小時,以為時鐘壞了,其實時鐘(鍾)沒有壞,不需要送去檢驗(無艷)。

小蝶:)

心言 said...

意猷未盡, 講開又講...
讚同梁兄之見:
'既云夏令時間可以節約陽光,
何不永久施行?'

更應向中國學習,
統一全國時間,
不存在甚麼地域時差,
一切好辦事!

毛毛蟲 said...

網主哥哥:

我話應該係夏迎春(你都係咁標題啦)!

不過小蝶姐姐估鍾無艷都解釋得幾有道理...

香港以前都有夏令時間,不過冇用好耐啦。

我都覺得唔用好!

毛毛蟲

Anonymous said...

改鐘的確好麻煩!我也因為改鐘而鬧過笑話,擺過烏龍.

你個謎語,我都估係夏迎春:)

阿忠

晨曦 said...

夏迎春太明顯了!我猜是鍾無艷:)

小黑 said...

網主哥哥:

真係好難估到,我估下估下,哇!又天光啦!夏令時間的時間過得好快既!係唔係呀?

話時話,鬧鐘無壞,個鐘無驗,我都估係夏迎春囉。

如果係估今人,我就估李香琴,因為她做大戲時時做夏迎春囉。

小黑

Robin Leung 梁萬威 said...

多謝各位的踴躍競猜!

寫這個謎語時,心中是先有了〝夏迎春〞這個答案的。當小蝶提出〝鍾無艷〞的時候,我覺得又相當有道理。

反正〝有事鍾無艷,無事夏迎春〞,答〝鍾無艷〞和答〝夏迎春〞都算答對,學齊宣王享一次齊人福:)

至於獎品嘛?想到是甚麽,再告訴您!

藍小藍 said...

梁大哥:

多謝欣賞:)

小蝶

Robin Leung 梁萬威 said...

小黑:

想不到您會想起琴姐:) 好哇,答得好!

Robin Leung 梁萬威 said...

小蝶:

應該是我多謝您:)

好思維!